خدای مهربون بابت تمام اتفاقات قشنگبابت تمام اتفاقات نچندان قشنگ!بابت همه چی هزاران بار ازت ممنونم و در برابر خواست تو تسلیمم...من هیچ وقت اینجای زندگیم رونمیدیدم اصلا فکرشم نمیکردم...چقد زندگی من بالا و پایین داره! من توی سال ۴۰۲ مادر شدم....بدون شک قشنگترین و شیرین ترین اتفاق زندگیم بوده این موهبت ...نفسم ب نفسای دخترم بنده...
خدایا مرسی بابت این نعمت قشنگ اسفند لعنتی......
ما را در سایت اسفند لعنتی... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 12 تاريخ: يکشنبه 31 تير 1403 ساعت: 12:43